حضور مدیرکل بهزیستی خوزستان در سامانه سامد

روز سه شنبه، ۶ آبان ماه، مدیرکل بهزیستی خوزستان رییس اداره پذیرش این اداره کل، در مرکز ارتباطات مردمی استانداری حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان در این باره گفت: هدف از حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری (سامد)، پاسخگویی تلفنی  به سوالات عموم شهروندان، به ویژه جامعه هدف تحت پوشش و رسیدگی برای حل مشکلات ایشان، است.

وی با تاکید بر لزوم استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌وطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی افزود: حضور مدیران دستگاه های اجرایی در مرکز ارتباطات مردمی استانداری در طول سال با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام‌ مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی انجام می شود.

کریمیان با اشاره به اینکه شهروندان می توانند از طریق تماس با خط تلفنی ۱۱۱، با سامانه سامد ارتباط برقرار کنند، بیان داشت: اطلاع رسانی زمان دقیق و راه های ارتباط با این سامانه به جامعه هدف بهزیستی، در روزهای قبل از جلسه توسط دفتر ارتباطات مردمی استانداری و روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان صورت می پذیرد.

گفتنی است امروز نیز مدیرکل بهزیستی خوزستان، ضمن پاسخگویی به تماسهای مردمی از سراسر استان، مشکلات و درخواستهای قابل پیگیری را یادداشت و در دستور کار قرار داد .

کد خبر 154678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد